Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-26T21:40:57+01:00
2009-10-26T21:43:12+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
NWW [126 i 115] rozkładasz te liczby na czynniki pierwsze czyli 126= [2,3,3,7,] 115=[5,23] nie ma wspólnych dzielników więc NWW=126 ×5×23=14490
2 3 2