Odpowiedzi

2010-03-18T18:16:31+01:00
2010-03-18T18:17:43+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
V = 1095m/rok = 1095m/365dób = 3m/dobę
t = doba
S = 3m/dobę*doba = 3m
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:19:25+01:00
V = 1095m/rok = 1095m/365dób = 3m/dobę
t = doba
S = 3m/dobę*doba = 3m