Odpowiedzi

2010-03-18T18:40:53+01:00
Nalezy sie przywitac pomoc w czyms w kuchni zachowywac sie kulturalnie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T18:43:53+01:00
nie przeklinac
zachowywac sie
odpowiadac grzecznie i z szacunkiem.
Byg grzecznym
sluchac sie
nie pyskowac
pomagac
nie przeszkadzac
byc wyrozmumiałym
nie kłocic sie
usmiecha sie
Bądź dobrym słuchaczem, zachęcaj innych bo opowiadali o sobie.
duzo i sensonie rozmawiac
1 5 1
2010-03-18T18:45:01+01:00
- Nie garbić się, siedzieć prosto!
- Jeść nożem i widelcem.
- Nie wtrącać się w sprawy dorosłych.
- Posmakować wszystkich potraw i nie kaprysić.
- Grzecznie przywitać się na wstępie, a na koniec kulturalnie pożegnać.
- Nie lecieć od razu do łazienki.
- Odpowiadać na zadane pytania.
- Przeprosić przy odchodzeniu od stołu.
- Nie zajmować się swoją komórką przy stole.
- Nie jeść za dużo ciasta.
1 5 1