Odpowiedzi

2010-03-18T19:45:34+01:00
4 * 110% = 4,4
4,4 * 105% = 4,62
5 5 5
2010-03-18T19:47:07+01:00
4zł*10%=0,4 zł 4zł+0,4zł=4,4 zł

4,4 zł *5%=0,22 zł 4,4zł+0,22zł=4,62zł

Odp benzyna po podwyrzkach będzie kosztowąc 4,62 zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T19:47:33+01:00
4 zł * 10% = 4 zł * 0,10 = 0,40 zł
4 zł + 0,40 zł =4,40 zł - po pierwszej podwyzce
4,40 zł * 5%= 4,40 zł * 0,05= 0,22 zł
4,40 zł + 0,22 zł= 4,62 zł- końcowa cena po dwóch powyzkach
1 5 1