Odpowiedzi

2010-03-18T20:33:30+01:00
P=W/t
P-moc
W-praca wykonana w pewnym czasie t
2010-03-18T20:33:36+01:00
P – moc,
W – praca,
t – czas.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-18T20:34:49+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
P = W:t
moc = praca podzielić na czas

W = F*S
praca = siła*przesunięcie

1W = 1J:1s
1 wat = 1 dżul przez 1 sekunda

przekształcenie:
P = (F*S):t
P = F*V

1W = 1N*1m/s
1 5 1