Odpowiedzi

2010-03-19T20:12:33+01:00
Do wyznaczenia dlugości boku kwadratu potrzebujemy dwoch punktów. Wiec wyznaczmy punkt przecięcia.

y=x+1
y=-x

x+1=-x
x= -0.5
y= 0.5 A=(-0.5,0.5)

y=x-2
y=-x

x-2=-x
x=1
y=-1 B=(1,-1)

AB= √[(1+0,5)+(-1+0,5)] = √[2*(1.5)^2] = 1.5*√2

Pozdro

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-19T20:37:01+01:00
Trzy boki kwadratu leza na prostych: y=x+1,y=x-2 i y=-x.
oblicz dlugosc boku tego kwadratu.

y=x+1,
y=-x.

x+1=-x.
2x=-1
x=-1/2;y=1/2

y=x-2
y=-x.

x-2=-x.
2x=2
x=1;y=-1

A=(-1/2;1/2)
B=(1;-1)

IABI=√9/4+9/4=√18/4=3/2 √2j