Odpowiedzi

2010-03-20T00:24:57+01:00
7*6*5*4=840

jesli pomglem daj naj.
16 3 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T00:26:00+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Ile można utworzyć siedmiocyfrowych numerów telefonów rozpoczynających się od 701, w których żadna cyfra nie będzie się powtarzała?

701- - - - zostało nam jeszcze 2,3,4,5,6,8,9 (7 cyfr)
7*6*5*4=840 liczb
15 4 15