Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T09:22:43+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
100% - 200zł
15% - x

x=(200zł*15%):100%=30zł

200zł+30zł=230zł

Odp.Towar kosztuje teraz 230zł.
7 4 7
2010-03-20T09:25:19+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
230zł

15% = 3/20

200:20=30

200+30=230 zł
2 5 2