Odpowiedzi

2010-03-20T18:52:32+01:00
6000zł - 100%
x - 7%

x=420zł na rok
420zł *5 = 2100zł - na 5 lat

6000zł + 2100zł = 8100zł
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T18:52:46+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).

6000= k₀= kapitał poczatkowy
p=procent=7=0,07

0,07×5lat=0,35

0,35×6000=2100zł=kwota odsetek
6000+2100=8100 zł otrzyma po 5 latach

7 3 7