Odpowiedzi

2010-03-20T21:49:41+01:00
Gdyż jest to osoba doświadczona przez życie. Dostałą nagrodę nobla. To do czegoś zobowiązuje a nas intryguje. Jej wiersze nie są proste w odbiorze. Zawierają jednak głębszy sens.

jak można to o najlepszą poproszę!
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-20T21:55:51+01:00
Autorytetem wielu młodych ludzi jest Wisława Szymborska,ponieważ rozumie ona potrzeby człowieka.Wie jak do nas dotrzeć.Jej wiersze są ciekawe i niebanalne.Większość ludzi postrzega poezje jako nudny przymus.Wspaniałym wyjaśnieniem na tego typu wypowiedzi jest wiersz "Niektórzy lubia poezje". Dostała doceniona gdy dostała nagrodę nobla. Może być dumni,że tak wspaniała pisarka jest polką i reprezentuje nasz kraj.
2 4 2