Odpowiedzi

2010-03-21T10:51:02+01:00
Patriotyzm, odwaga, męstwo, honr( hasło: BÓG HONOR OJCZYZNA), waleczność
77 3 77
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T10:51:50+01:00
Honorowy, odważny, waleczny, sprawiedliwy, prawdomówny, szlachetny itd . ;D
134 4 134
thank you
dziena
Dziękuję+
dziękuję ♥♥
właśnie w tym pytaniu chodzi o te "itd." ale dziena
2010-03-21T10:53:09+01:00
-waleczny
-odważny
-oddany Bogu i ojczyźnie
-duma i dbałość o dobre imię
-posiada damę serca
70 4 70