Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T13:37:02+01:00
2010-03-21T13:37:50+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
0.65dm = 0,065 m
2010-03-21T13:38:33+01:00