Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T16:46:56+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
1.WOJSKOWA
2.FIDELIO
3.FIGARO
4.PASTORALNA
5.SYMFONIE
6.KECHLL
7.KSIĘŻYCOWA
8.SALZBURG
9.AMADEUSZ

HASŁO:KLASYCYZM
2010-03-21T16:59:56+01:00
1. wojskowa
2. fidelio
3. figaro
4. pastoralna
5. symfonie
6. kochel
7. księżycowa
8. Salzburg
9.Amadeusz
pozdrawiam i liczę na naj ;)