Odpowiedzi

2010-03-21T18:52:18+01:00
Moim ulubionym miejscem zabaw i spędzania czasu jest ogród. W przyszlości gdy dorosnę będe miała swój wymażony ogród. Będzie w nim wiele kwiatow i drzew. Chustawki dla dzieci oraz zjeżdżalnia. Bedzie w nim bardzo zielono i cieplo. Wieczorami będę wraz z moją rodziną piekła kiłbaski na pięknym murowanym grilu. I sporzywała ten posilek przy duzym drewniamy stoliku. to jest moje marzenie i mój wymarxzony ogrodek.

mam nadzieje ze pomogłaaam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T18:53:47+01:00
Mój wymarzony ogród byłby gdzieś blisko ale daleko. Mój wymarzony ogród zmieniałby się ciagle na lepsze. Zaraz ci o nim opowiem.
Nikt o nim nie wie, nikt go nie szuka. Jest cały zielony. Rosną tu tylko kwiaty. Nie ma tu ludzi. Nawet mnie. Bo ten ogród jest tylko wymarzony. na każdym z miliona drzew siedzi ptak. każdy ptak spiewa i kazdy inaczej. Każdy kwiat mówi, ale każdy inaczej. Nie ma tu ławek, bo po co? Jest tu jeziorko,tak krystalicznie czyste, i z tak świeżą wodą. Zawsze tu świeci słońce. Nie za mocno. Roślinki nigdy nie uschną. Przenigdy. Życie niegdy nie wygaśnie, przenigdy. Ale niestety mój ogród jest tylko wymarzony...
2 5 2
2010-03-21T18:55:28+01:00
Mój wymarzony ogród byłby wyjątkowy , miałby 50m².
Pośrodku stałoby oczko wodne, wokół niego rosły by aksamitki, i leżały kamyki. Po lewej stronie stała by altanka, a po prawej piaskownica. Ogród by obtaczały drzewka sztuczne, a obok nich stałaby jabłonka. Na pewno w moim ogrodzie nie zabrakło by dużo kwiatków i ścieżki.
1 5 1