Odpowiedzi

2010-03-21T21:29:26+01:00
Poniewaz wszystkie drogi trafiały do Rzymu łatwiej było tam dojsc
28 2 28
2010-03-21T21:29:40+01:00
Budowali je dlatego,aby mogli poruszać się po trudno dostępnych miejscach. Bez dróg nigdzie byśmy nie dojechali ani nie doszli.
37 3 37
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-21T21:30:13+01:00
Aby mieć rozwinięty handel, żeby lepiej się podróżowało i aby wojsko mogło się szybciej przemieszczać :)
52 4 52