Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-27T22:11:18+01:00
Codziennie chodze do mojej szkoły,
w plecaku targam wszystkie toboły,
dlatego właśnie nie nawidze szkoły . ;D;D
19 4 19
2009-10-27T22:11:55+01:00
Nie lubię tej szkoły
Nauczyciele jak woły
Wciąż jedynki stawiają
I nigdy nie pomagają

:P
11 3 11
  • Użytkownik Zadane
2009-10-27T22:31:19+01:00
Nie za bardzo wielbię szkołę,
bo w niej trudną mam dolę.
Katują mnie wciąż nauczyciele
przez nich nauczę się niewiele!

Moja szkoła jest jak toaleta:
chodzę z przymusu,
a zadania robię z musu.

Dla mnie szkoła jest więzieniem.
Muszę chodzić tam codziennie,
a jak wykonam źle zadanie,
otrzymuję słowne lanie.

Przyszła wena ;D. Mam nadzieję, że coś się przyda.
23 4 23