Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T14:06:07+01:00
Na lekcji:
1) Nie przeszkadzamy innym w nauce i prowadzeniu zajęć.
2) Nie przerywamy sobie,gdy chcemy coś powiedzieć podnosimy rękę.
3) Nie wstajemy ze swoich miejsc.
4) Nie bluźnimy.
5) Nie dokuczamy nikomu.
6) Akceptujemy siebie i innych.
7) Nie obrażamy się wzajemnie.
8) Nie krzyczymy.
9) Pomagamy gdy tylko możemy osobom potrzebującym.
10) Nie spożywamy posiłków.
11) Nie Używamy telefonów.
12) Słuchamy poleceń nauczyciela.

Przy stole:
1) Nie mlaskamy.
2) Nie odkładamy, bądź nie zabieramy jedzenia innej osobie.
3) Siedzimy prosto.
4) Nie odzywamy się, gdy mamy coś w buzi.
2010-03-25T14:08:00+01:00
Uczniowie mają zachowywać się przy stole i na lekcji: kuolturalnie, cicho, nie używac wulgaryzmu, grzecznie, posłusznie

prosze