Odpowiedzi

2010-03-25T16:09:10+01:00
Staś Tarkowski-główny bohater powieści Nel Rawlison-bohaterka pierwszoplanowa Kali-bohater drugoplanowy Mea-bohaterka drugoplanowa Idrys, Gebhr i Chamis-bohaterowie drugoplanowi, negatywni Saba-bohater zwierzęcy King-bohater zwierzecy Henryk Linde-bohater epizodyczny Władysław Tarkowski bohater epizodyczny pan rawlison-bohater epizodyczny doktor Clary, kapital Glen- bohaterowie epizodyczni
12 3 12
2010-03-25T16:11:14+01:00
Staś Tarkowski
Nelly Rawlison
Smain
Gebhre
Idrys
Kali
Chamis
Mea
Pani Olivier
Henryk Linde
Nasibu
Doktor Clary
Ali-uled-Helu,
Nur-el-Tadhil,
Seki-Tamala,
13 3 13
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T16:11:29+01:00
Staś
nel
kali
mea
chamis
idrys
gebhr
pani olivier
henryk linde
nasibu
mahdi
smaim
doktor clary
kapitan glen
dinah
władysław tarkowski
george rawlison
fatma
hatim
21 4 21