Witam. Bardzo prosilbym aby ktos mi pomógł w tym zadaniu ;) Oto i one :

zad. 4 Miedziany drut o długosci 1 m po ogrzaniu o 10 stopni C wydłuzył sie o 0,16 mm.

a) Miedziany drut o długosci 200 m po ogrzaniu o 10 stopni C wydłuzy sie o .............

b) Miedziany drut o długosci 200 m po ogrzaniu o 2 stopnie C wydłuzy sie o ............

Pozdrawiam!

2

Odpowiedzi

2010-03-25T22:56:51+01:00
A]200m*0,16mm=32mm
b]0,16/5=0,032*200m=6,4mm
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-25T22:57:27+01:00