Odpowiedzi

2010-03-26T16:49:39+01:00
Częstotliwość dźwięku zależy od
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T16:49:50+01:00
Częstotliwość dźwięku zależy od liczby drgań w jednej sekundzie. Częstotliwość jest równa odwrotności okresu.
Za głośność odpowiada amplituda fali. Im amplituda wyższa tym dźwięk glośniejszy.
Za wysokość dźwięku odpowiada częstotliwość dźwięku. Im częstotliwość większa tym człowiek słyszy dźwięk bardziej piskliwy ( dźwięki wysokie). Basy mają częstotliwośc mniejszą ( Dźwięki niskie).
2 5 2
2010-03-26T16:54:55+01:00
Zależy od siły , masy jednostki, prędkości dźwięku,długości fali,częstotliwość tonu
1 3 1