1) Jak inaczej nazywana jest Wielkanoc?
A )) Święto Zmartwychwstania
B )) Pascha
C )) Odp 1 i 2

2) Obrzęd święcenia żywności w Wielką Sobotę sięga wieku?
A )) VI
B )) VII
C )) VIII

3) Co poprzedza śniadanie w Niedzielę Wielkanocną?
A )) Dzielenie się opłatkiem
B )) Dzielenie się poświęconym jajkiem
C )) Dzielenie się kiełbasą

4) Poniedziałek Wielkanocny zwany jest również?
A )) Polewanką
B )) Lanym Poniedziałkiem
C )) Odp 1 i 2

3

Odpowiedzi

2010-03-26T19:16:45+01:00
1.B
2.C
3.B
4.C

Miałam z religii takie samo zadanie i dostałam 5
1 5 1
2010-03-26T19:19:25+01:00
1) Jak inaczej nazywana jest Wielkanoc?
Odp: C)) Odp 1 i 2

2)Obrzęd święcenia żywności w Wielką Sobotę sięga wieku?
Odp: B )) Dzielenie się poświęconym jajkiem

3) Co poprzedza śniadanie w Niedzielę Wielkanocną?
Odp: B )) Dzielenie się poświęconym jajkiem

4) Poniedziałek Wielkanocny zwany jest również?
Odp: B )) Lanym Poniedziałkiem
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-26T19:25:36+01:00
1) Jak inaczej nazywana jest Wielkanoc. Wielkanoc jes inaczej nazywana Pascha, Niedziela Wielkanocna.

2)Obrzęd święcenia żywności w Wielką Sobotę sięga VII wieku,lecz w Polsce na przełomie VIII i IX wieku.

3)Co poprzedza śniadanie w Niedzielę Wielkanocną? Poprzedza dzielenie się poświęconym jajkiem.

4)Poniedziałek Wielkanocny zwany jest również?
Poniedziałek Wielkanocny zwany jest również Polewanką i Lanym Poniedziałkiem.
4 1 4