Odpowiedzi

2010-03-27T19:31:46+01:00
A) zatrzymano potężne wojska niemców
b) to była pierwsza porażka, która zadecydowała o zmianie losów wojny
2010-03-27T19:32:20+01:00
A) ponieważ Niemcy stracili dużo ludzi i sprzętu tam
b) ponieważ była to bolesna i ogromna klęska Niemiec, która osłabiła morale żołnierzy
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T19:33:28+01:00
A. Był to cios militarny gdyż podczas oblężenia Stalingradu, zginęła niemiecka elita, a po za tym była to największa klęska sił pancernych III rzeszy.

B. Niemcy byli przekonani że słabo ufortyfikowane miasto łatwo zostanie zdobyte. Lecz po pierwszych większych stratach Hitlerowcy zaczęli wątpić w swoje możliwości.