Odpowiedzi

2010-03-27T20:26:02+01:00
9 1/2
9 1/2-1 3/4=7 3/4
7 3/4-1 3/4=6
6-1 3/4 =4 1/4

9 1/2+7 3/4+6+4 1/4=27,5
4 3 4
2010-03-27T20:26:12+01:00
9,5-1,75=7,75
7,75-1,75=6
6-1,75=4,25
te liczby to: 9,5; 7,75; 6; 4,25.
9,5+7,75+6+4,25=27,5
odp. Suma tych liczb to 27,5
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-27T20:29:49+01:00
Skoro kazda jest o 1 3/4 wieksza od nastepnej to:

IV liczba - 9 1/2 = 9 i 2/4
III liczba - 7 i 3/4
II liczba - 6
I liczba - 4 i 1/4

suma: 4 i 1/4 + 6 + 7 i 3/4 + 9 i 2/4= 27 i 1/2
1 3 1