Odpowiedzi

2010-03-28T11:18:40+02:00
CZłowiek współczesny to osoba, która ma uznaje za dobre wiele wartości zarówno tych złych jak i dobrych. Chociaż teraz w ich współczesnym życiu zapominają o danych wartościach. Często złe cechy utożsamiają do siebie i coraz częściej są zagubieni i nie potrafia odróżnić dobrych czynników od złych. Zazwyczaj na pierwszym miejscu w jego życiu staja sie pieniądze.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-28T11:20:42+02:00
Współczesny człowiek często podejmuje niewłaściwe decyzje, stawiajac sobie za cel nie szczęście rodzinne lacz karierę i korzyści materialne. Pogrązony jest w haosie codziennego dnia, pośpiechu i stresie. Nie ma czasu na chwile zastanowienia, przemyślenia swojego postępowania, nie potrafi się zatrzymać.. Człowiek podlega ciągłejewolucji, która jest procesem nieodwracalnym. Człwiek ciagle 'goniacy za sukcesem i karira sam siebie pogrąza , czyni swoje życie pustym i bezwartościowym. Trzeba nam-bo my takze należymy do współczesności- powrotu do dobrych, klasycznych norm, wartosci, według których najważniejsza jest miłosc, przyjaźń i rodzina, praca, rzeczy materialne powinny zejść na drugi plan.
10 4 10