Odpowiedzi

2010-03-28T13:41:47+02:00
Gdy Jezus wjeżdżał do Jerozolimy rzucano przed nim palmy. JezuS jechał na osiołku ubrany był w purpurowy płaszcz. Wszyscy bardzo czcili Jezusa jako ich Króla.
28 4 28
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-28T13:45:24+02:00
Gdy Pan Jezus przybył do Jerozolimy kazdy był szczęśliwy tryskali miłościa i szczęściem kazdy był szczęśliwy.
Ludzie cieszy się na widok Jezus.
obrzucano Jezusa palmami na znak miłości

licze na naj
34 2 34
2010-03-28T14:40:09+02:00
Jezus dosiadł osiołka, a tłum witający Go rozścielał na drodze płaszcze i gałązki drzew. Spełniło się starotestamentalne proroctwo Zachariasza: "Oto Król twój idzie do ciebie, sprawiedliwy i zwycięski. Pokorny - jedzie na osiołku, na oślątku, źrebięciu oślicy" (Za 9, 9).
29 4 29