Odpowiedzi

2010-03-29T14:14:39+02:00
0,4*0,4=0,16
1,7*1,7=2,89
0,16-2,89=-2,73
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T14:15:34+02:00
Różnica kwadratów :
- różnica to odejmowanie
- kwadrat to potęga 2, czyli daną liczbę mnożysz przez siebie

działanie, z tych liczb co podałaś powinno wyglądać tak:
0,4² - 1,7² = 0,16 - 2,89 = - 2,73
i to tyle filozofii
1 5 1
2010-03-29T14:16:32+02:00
0,4(.) - 1,7(.)=(0,4*0,4) - (1,7*1,7)=0,16-2,89= (-2,73)


(.) - napisałem to zamiast kwadratu( potęgi drugiej)
2 2 2