Odpowiedzi

2010-03-29T15:01:46+02:00
Wielkanocny koszyczek może być przyozdobiony baziami i malowanymi pisankami.Koszyczek może być przyodzdobiony kokardą.Wielkanocny koszyczek może mieć porcelanowego zajączka w środku.Może mieć też bazie.Wielkanocny koszyczek moze być przyozdobiony na różne sposoby.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T15:02:53+02:00
Koszyczek wielkanocny można ozdobić na wiele sposobów. Warto udekorować go serwetką bądź jakąś łądną chustką włożną do środka. Można równiż powkładąc ozdoby na przykła: ładnie przyozodbione jajeczka, kurczaki. Rączkę naszego koszyczka obwinąć jakąś zieloną gałązką, których teraz jest już co raz więcej. Można róznież powpinać bazie lub ładna, wiosenne kwiatki.
1 5 1