Odpowiedzi

2010-03-29T16:23:45+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T16:27:45+02:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Jest chodzi o rodzine panter to byłaby to pantera mglista, ale największym drapieżnikiem na świecie z rodziny kotowatych jest Tygrys (Panthera tigris)

Pozdrawiam i proszę o naj ;)
1 1 1