1.U którego ze zwierząt: dżdżownica, motyl, stułbia, glista, tasiemiec, w wyniku ewolucji po raz pierwszy pojawił się przewód pokarmowy rozpoczynający się otworem gębowym, a kończący odbytem?

Które z przedstawionych zwierząt: dżdżownica, motyl, stułbia, glista, tasiemiec pobiera pokarm całą powierzchnią ciała i który jest pasozytem oraz u którego ze zwierząt wystepuje jama chłonaco trawiąca?

2

Odpowiedzi

2010-03-29T17:40:37+02:00
1. glista
2. całą powierzchnią ciała - tasiemiec
pasożyt - tasiemiec, glista,
jama chłonąc trawiąca - stułbia
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:48:27+02:00
Zad.1
glista
zad.2
tasiemiec - całą powierzchnią ciała;
tasiemiec, glista - pasożyt
stułbia - jama chłonąc trawiąca
1 5 1