Odpowiedzi

2010-03-29T17:39:53+02:00
Ponieważ zawiera wiele interesujących wątków i treści. Nie każda książka zawiera tak wiele interesujących zdarzeń jak ta. Nie da się przy tej książce nudzić
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T17:41:51+02:00
Ta lektura jest ciekawa, ponieważ jest fantastyczna,
a bohaterzy sprawiają wrażenie miłych, sympatycznych dzieci.
Uważam, że to lektura nie tylko dla dzieci, ale przede wszystkim
dla spragnionych przygód.Czytając ów lekturę można poczuć się jak
bohater książki.Książkę szybko się czyta, ponieważ jest napisana świetnym, prostym językiem...Polecam!
18 2 18