Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-29T20:16:12+02:00
"Nie smuć się, że góry uciekły, znajdą się, niech tylko mgła opadnie"
Droga w górę jest drogą w dół
Me serce jest w górach
Widok Himalajów zmywa wszystkie grzechy, jak słońce osusza poranną rosę" (Skanda Purana)
Na koniec sierpnia śniegiem okryte góry, jesień bez chmury.
Mam zamiar przenieść się do Szwajcarii. Zawsze marzyłem o kraju, w którym góry są wyższe od podatków.
Nie ma góry bez doliny.
Nigdy nie oceniaj wysokości góry, dopóki nie osiągniesz jej szczytu. Wtedy zobaczysz, jak była niewysoka.
Są góry, przez które trzeba przejść; inaczej droga się urywa.
Wielki człowiek jest wielki nawet w dolinie. Mały jest mały nawet na szczycie góry.
Duszą w górach zbłądziłem, bo chciałem







2010-03-29T20:17:29+02:00
"Nie smuć się, że góry uciekły, znajdą się, niech tylko mgła opadnie"

Górol jo se, górol, spopod samyk Tater,
Descyk mnie odkompał, odkołysał wiater!-fragment pieśni

Widok Himalajów zmywa wszystkie grzechy, jak słońce osusza poranną rosę" (Skanda Purana)

Nie ma góry bez doliny.