Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-30T16:54:59+02:00
Stosuje:
roznego rodzaju srodki odstraszające badz owadobojcze
n oknach stosuje siatki ktore uniemozliwiaja przedostanie sie owadow do pomieszczen
kremy oraz spreje przeciw owadom
27 4 27
2010-03-30T16:56:14+02:00
1. Używa sprayu owadobójczego
2. Wzywa specjalistów od tępenia owadów.
Nic więcej mi nie przychodzi do głowy, ale mam nadzieję, że się przyda.
20 3 20