Witam potrzebuje by ktoś mi pomógł napisać zadanie z niemieckiego,najlepiej by było napisane bardzo prostym jezykiem bo to poziom podstawowy a ja ogólnie jestem bardzo słaba.
oto treść:
znajomi z Niemiec zamierzają cie odwiedzić.
zależy im na ładnej pogodzie podczas podroży i zastanawiają się nad terminem wizyty.
w liście do nich:
-zaproponuj konkretny termin wizyty i uzasadnij dlaczego jest on najlepszy,
-zapytaj jakim środkiem transportu zamierzają przyjechać i co chcieli by zwiedzić
-poinformuj o możliwych odstępstwach od spodziewanej pogody i poradź jakie ubrania powinni z związku z tym zabrać
-zapytaj o warunki pogodowe panujące obecnie w ich regionie i wyraz radosc z powodu oczekiwanek wizyty.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-01T17:34:29+01:00
Po Polsku:

Hej. Przyjedzcie do mnie 20 czerwca, jest wtedy najlepsza pogoda. Nie jest zimno ale nie jest też za bardzo ciepło. W sam raz. Czym zamierzacie przyjechać i co chcielibyście zwiedzić? Jest u nas tyle wspaniałych rzeczy. Na wszelki wypadek weźcie ubrania na ciepło i zimno gdyż u nas w kraju pogoda może się zmienić z każdym dniem. A jaka pogoda jest teraz w waszym regionie?
Bardzo się cieszę że do mnie przyjedziecie, nie mogę się już doczekać.
Z radością kacorek08


Po niemiecku :
Hey. Zu mir kommen, ist der 20. Juni, dann das beste Wetter. Es ist nicht kalt, aber es ist auch sehr warm. In der gleichen Zeit. Was ist los zu kommen und was Sie besuchen möchten? Ist bei uns so viele wunderbare Dinge. In jedem Fall nehmen die Kleider heiß und kalt, weil in unserem Land das Wetter jeden Tag wechseln. Und das Wetter ist jetzt in Ihrer Nähe?
Ich freue mich sehr, dass Sie zu mir kommen, ich kann es kaum erwarten.
Mit Freude kacorek08


Nie wiem może być tak?
6 2 6
2009-11-01T17:38:41+01:00
Grüß dich. Ich möchte Sie bitten, mir Mai kommen, vorzugsweise am Anfang. Da ist es dann recht sonnig. Wenn Sie sich nach dem bei mir. Ich werde versuchen, am besten czas.Powinniście Sie warme Kleidung und Sommer zu organisieren. Ich kann nicht warten auf Ihren Besuch. Grüße.
8 4 8
2009-11-01T17:56:18+01:00
Freunde aus Deutschland, Sie beabsichtigen zu besuchen.
sie hängen bei guter Witterung während der Fahrt und frage mich, über das Datum des Besuches.
In einem Brief an sie:
-deuten auf eine bestimmten Termin zu erklären, warum er der beste ist,
-fragen, was bedeutet, der Verkehrsplanung und was sie wollte zu Besuch kommen
-sagen über mögliche Abweichungen vom erwarteten Wetter und welche Kleidung sollten Sie mit konsultieren, daher nehmen
-frage nach den klimatischen Bedingungen in der Region und drückten ihre Freude, weil oczekiwanek Details.