Pamiętaj - jak nie umiesz, to nie rób!!!

Napisz opis uczuć na temat:
Przyjaciółka zwierzyła ci się z sekretu. Po kilku dniach przychodzi i oskarża cię o jego zdradzenie, choć ty nic nikomu o tym nie mówiłaś. Co czujesz??

PILNE!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-05T21:02:31+02:00
W moim sercu pojawia się złość, a zarazem rozczarowanie, że moja przyjaciółka nie wierzy mi gdy mówię jej że ja nic nikomu nie mówiłam. Jest mi bardzo przykro i chciaabym w takiej sytuacji zapaść się pod ziemię i wrócić dopiero wtedy gdy okaże się skąd wie o sekrecie mojej przyjacióki ta osoba.


mam nadzijee ze pomogłaa :*
2010-04-05T21:02:51+02:00
Czuję się bardzo zraniona a za razem jestem zła. Rozczarowałam się zachowaniem mojej koleżanki. Zastanawiam się, kto mógł to rozpowiedzieć. Może moja przyjaciółka zwierzyła się też innej koleżance? Postanawiam zrzucić ból z serca rozmową z przyjaciółką. Czuję, że moja przyjaciółka mi nie ufa. Próbuję zdobyć jej zaufanie. Może uda mi się udowodnić, kto naprawdę jest winien.