Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-02T15:19:06+01:00
Prędkość wewnętrzna ciała(temperatura) jest tak wysoka(cząsteczki wewnątrz tak szybko się przesuwają), że nie jesteś w stanie wyróżnić jednej konkretnej cząsteczki.
_______________________________________________________
Liczę na status najlepszego rozwiązania.
2 3 2
2009-11-02T15:26:53+01:00
Wiele terudnych słów, a stan skupienia plazmowy jest to po prostu zjonizowany gaz o dość dużej koncentracji cząstek naładowanych (elektronów i jonów). W przyrodzie np. plazma powstaje podczas wyładowania atmosferycznego (czyli pioruna)
5 4 5