Odpowiedzi

2010-04-06T15:57:55+02:00
Skala
1cm-100000cm
1cm-1000m
1cm-1km
12,5*1=12,5km
odległośc wynosi 12,5km

Liczę na naj;]
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T15:58:25+02:00
12, 5 cm x 100000= 1 250 000 cm= 12 500 m= 12, 5 km
można inaczej np.: 100 000cm = 1km 1km x 12,cm = 12,5km
2010-04-06T15:59:12+02:00
1:100000
1 cm na mapie = 100000cm w terenie
12,5 cm * 100000cm = 1250000cm = 12500m = 12,5km
Odp. Odległość między Wilkowem a Liskowem w rzeczywistości wynosi 12,5km.
Daj naj. Pliska
12 4 12