Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T17:24:46+02:00
M. który
D. którego
C. któremu
B. którego

M. która
D. której
C. której
B. którą

M. które
D. którego
C. któremu
B. któregp
1 4 1
2010-04-06T17:27:50+02:00
Mianownik kto?co? jest który, która, które
Dopełniacz kogo?czego? niema którego, której, którego
Celownik komu?czemu? sie przyglądam któremu, której, któremu
Biernik kogo?co? widzę którego, którą, którego


Proszę, licze na naj
2 2 2