Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-06T19:58:11+02:00
Aby obliczyc pole i obwud koła opisanego na kwadracie potrzebujemy r-promienia
promienirm tego koła jest połowa przekątnej kwadratu
pzekątna kwadratu wyraż asie wzorem a√2 gdzie a-długość boku kwadratu
a zatem przekątna kwadratu ma dł 10√2
r=5√2
Pole koła =πr²=(5√2)²π=50π
obwud koła=2πr=10√2π
2 5 2
2010-04-06T19:59:43+02:00
Pzekątna kwadratu wyraż asie wzorem a√2 gdzie a-długość boku kwadratu
a zatem przekątna kwadratu ma dł 10√2
r=5√2
Pole koła =πr²=(5√2)²π=50π
obwud koła=2πr=10√2π

pozdrawiam : )
3 3 3