Odpowiedzi

2009-11-03T10:31:30+01:00
Pod pojęciem "Orientacja mapy" rozumiem to, że... Jeśli mówi się, że ktoś orientuje się w mapie tz.: że ktoś orientuje się w terenie, umie odczytać legendę mapy itp.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-03T10:32:36+01:00
Orientacja mapy to określenie stron świata na mapie. W dzisiejszej kartografii przyjmuje się, że górna część ramki mapy znajduje się od strony północnej
2009-11-03T11:09:15+01:00
Orientacja mapy, określenie stron świata na mapie, w praktyce oznaczające określenie kierunku, ku któremu skierowana jest górna ramka mapy.
1 1 1