Potrzebuje na jutro.
Napisac po angielsku moje sniadanie...
Ma byc minimum 10zdań. Już próbowałam przez tłumacza ale to jest nieporozumienie z tym jak oni tłumacza. A po za tym to jest troche bez sensu bo kto jada tyle na śniadanie żeby było to conajmniej w 10 zdaniach. Mysle że, znajdzie się osoba która, mi w tym pomoże ;[

3

Odpowiedzi

2010-04-08T20:10:03+02:00
Http://www.google.pl/firefox?client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl:official wejdź na to na samej górze jest tłumacz tam możesz sobie przetłumaczyć z polskiego na angielski
2010-04-08T20:14:52+02:00
To the breakfast I most often eat sandwiches. Sandwich often contains butter, the tomato, the ham and the cucumber. Instead of the ham a sausage is times. To it I am drinking the tea. The tea is fruit or mint. When I eat this nourishing breakfast, I am eating jakis fruit. It is times pear. But there is most often this apple. I always wash it down with the mineral water. Next I am eating jakis yoghurt with biscuit.



Na śniadanie jem najczęściej kanapki. Kanapka najczęśiej zawiera masło,pomidora, szynkę i ogórka. Czasami zamiast szynki jest kiełbasa. Do tego piję herbatę. Herbata jest owocowa lub miętowa. Gdy zjem to pożywne śniadanie, zjadam jakis owoc. Czasami jest to gruszka. Lecz najczęściej jest to jabłko. To zawsze zapijam wodą mineralną. Następnie zjadam jakis jogurt z herbatnikami.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:37:00+02:00
My breakfast is very light and healthy. Every day I eat much fruits and cereal. Sometimes when I haven`t got a time I eat my favourite sandwich, with cucamber, cheese and ham. When I eat meal in house, I eat: kiwi, banana and orange. Often I like drink cocoa. seldom I drink tea, because I don`t like it. When I`m happy I eat piece of chocolate sometimes. usually I don`t eat much, but when I`m sad I can eat everything. Same days I don`t like eat breakfast because I`m not hungry. I very like my early meals.