Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-08T20:39:30+02:00
Płyta , kaseta , dyktafon , w zeszycie od nut , w telefonie , na płycie adapterowej ,płycie szpulowej , kasecie video ,pozytywka , syntezator ,
< gotowe podkłady muzyczne>,


Nie wiem czy oto chodzi ;-)
2010-04-08T20:51:10+02:00
Płyta CD, kaseta, płyta winylowa, odtwarzacz MP3 i MP4, komórka
2010-04-08T21:33:47+02:00
Płyty cd, płyty dvd, płyty winelowe, dyktafon, kasety, komórka