Wypisz nazwy polskich miast za pomocą współrzędnych geograficznych :
1.50º48'N , 19º07'E
2.53º08'N , 18º00'E
3.54º10'N , 19º22'E
4.50º52'N , 20º38'E
5.52º26'N , 16º55'E
6.51º05'N , 17º00'E
7.50º03'N , 21º00'E
8.51º05'N , 18º05'E
9.53º18'N , 23º08'E
10.52º35'N , 17º35'E
11.49º47'N , 22º47'E
12.50º03'N , 22º00'E

Od 1 do 12 to są podpunkty jakby co ;]
bardzo ważne ;p
z góry dziękuję ;]
dam naj ;* < 3

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-03T17:20:21+01:00
1. Czestochowa
2. bydgoszcz
3. elbląg
4. kielce
5. poznań
6. wrocław
7. tarnów
8. kalisz
9. białystok
10. gniezno
11. przemyśl
12. rzeszów
1 5 1
2009-11-03T17:25:56+01:00
1. Czestochowa
2. bydgoszcz
3. elbląg
4. kielce
5. poznań
6. wrocław
7. tarnów
8. kalisz
9. białystok
10. gniezno
11. przemyśl
12. rzeszów
1 5 1
2009-11-03T17:28:52+01:00
6.51º05'N , 17º00'E gostyń
7.50º03'N , 21º00'E dąbrowa tarnowska
9.53º18'N , 23º08'E augustów

tylko tyle mam
1 5 1