Odpowiedzi

2010-04-11T14:07:08+02:00
Ja lubie reklame coca-coli bo lubie pić coca-cole
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-11T14:08:42+02:00
Ja bardzo lubię reklamę zeszytów Oxford. Wyobrażam sobie, że jestem bohaterką tej reklamy i przeżywam wraz z nią to co jest ukazane w reklamie. Właśnie z tej okazji kupuje zeszyty z Oxfordu i prowadzę pamiętnik i kalendarz. Ta reklama nawiązuje do tej dziewczyny. Reklama ta ukazuje, ze zeszyty z Oxfordu to coś więcej niż tylko brulion, gdyż kiedy dziewczyna pisze pamiętnik przenosi sie na jego strony. To wprawia mnie w takie rozmyślanie. Uwielbiam tak dumać i pisać mój pamiętnik. Polecam Ci tą reklamę ;]
2010-04-11T14:11:53+02:00
Ja lubie reklamy zwiazane z gazetami , poniewaz mozna dowiedziec sie co bedzie w nastepnym magazynie, lub czy beda jakies dodatki.