Odpowiedzi

2010-04-12T18:51:46+02:00
Wielkanocną radość ślę dla Ciebie dziś,
którą śpiewa każdy ptak, kwiat i liść,
którą wiosna niesie dla każdego z nas
Z cudem Zmartwychwstania w ten niezwykły czas.
Wielkanocne szczęście ślę w piosence Ci,
niechaj rozpromieni Twoje troski i łzy,
niechaj w Twoje serce Wielkanocna pieśń,
wniesie wielką radość i nadziei treść.
Wielkanocne Święta niechaj w domu Twym
rozgoszczą się Zmartwychwstania blaskiem i spokojem,
niech się wszystkie serca miłością podzielą
Wielkanocną pieśnią , cudem i nadzieją.

Pięknych i Radosnych
Świąt Wielkanocnych
dla Ciebie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T19:03:45+02:00
Z okazji dnia Zmartwychwstaia Pańskiego
życzę Ci wszystkiego dobrego
wielkanocnych pisanek
uśmiechu cały ranek
jajek na twardo
królika z kokardą
mokrego dyngusa
i ode mnie psikusa


9 4 9