Odpowiedzi

2010-04-12T19:53:31+02:00
Zimą drogi posypuje się solą aby lód się rozpuścił. Negatywnym skutkiem jest korozja samochodów.
39 2 39
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-12T19:55:26+02:00
Pod wpływem soli aswalt ulega zniszczeniu a także chlapiące błoto z pod kół które wpada na maske samochodu wyżerając dziury. a posypuje się dlatego żeby roznarzł lód z jezdni a także aby była lepsza przyczepność kół
27 2 27