Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T16:41:14+02:00
Strych-wymienia sie na stryszek
bruch- wymienia sie na brzuszek
puch- puszek
schować-po s piszemy ch
schody j.w.
chytry-?
dach-daszek
zachwyt-?
charakter-?
schludny-po s ch
3 5 3
2010-04-13T16:41:25+02:00
-strych - ch bo na końcu
-brzuch - rz bo po b, ch bo na końcu
-puch - ch na końcu
-schować - ch po s
-schody - ch po s
-chytry - w słowniku
-dach - ch na końcu
-zachwyt - w słowniku
-charakter - w słowniku
-schludny - ch po s
5 2 5