Odpowiedzi

2010-04-13T17:57:23+02:00
KONDOLENCJE
Kochani Polacy, to co wydarzyło sie w sobotę, to ogromna tragedia dla waszego narodu. Współczuję wam. Jest mi bardzo przykro, ponieważ znałem/łam kilka z tych osób. Od kilku dni męszy mnie mysl czemu tym ludziom taka smierc musiala sie przytrafic. Żal mi tego co musicie teraz przechodzić. Łacze sie z wami w bólu i cierpieniu .
Z wyrazami współczucia
Twoje imię
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T18:01:15+02:00
Uważam, że powinneś/aś napisać to sama ..
To mają być twoje uczucia!!
Napisz to co naprawde czujesz a nie to co ktoś ci podyktuje.
Nawet jeżeli zle to zaakcentujesz nauczyciel bedzie dumny z ciebie ze piszesz to co czujesz!!


Moge ci pomoc w zredagowaniu tego napisze ci co ja czuję (żebyś widział/ła jak to masz ułożyć)

To co czułam gdy dowiedzialam się gdy prezydent umarł, nie da się opisać.. Był to ogromny smutek,żal,ból.Przezywam to do dnia dzisiejszego chodz mam (podaj swoj wiek)rozumiem to co się stało. Jest to ogromny cios dla Polski.Tacy ważni ludzie ..
Aż 96 rodzin dziś opłakuje swoich bliskich i aż cała polska opłakuje ich...
Bardzo mi przykro z tego powodu..
Rozumiem co czuje corka prezydenta wkoncu straciala ojca i matkę:(( lecz pewnie nie do konca tylko ona wie co czuje..
Niewiem co mam napisac, jest to bardzo przykre wydarzenie, poprostu JESTEŚMY Z WAMI!!!
1 5 1