Odpowiedzi

2010-04-13T19:35:32+02:00
Wszystkich kocham po równo nie da rady sie wybrać kogoś kogo sie kocha najbardziej.Z rodzinny kocham wszystkich i szanuje po równo.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:36:09+02:00
Kocham moją mamę za to, że jest ze mną od początku mojego życia. Opiekuje się mną, spełnia moje zachcianki i pomaga rozwiązywać problemy. Nie da się ocenić tego jak bardzo ważnym jest dla mnie człowiekiem :)