Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T19:49:23+02:00
1.KALAHARI GEMSBOK,
Kalahari Gemsbok National Park-- państwo RPA

2.KILIMANDŻARO,
Kilimanjaro National Park-Tanzania

3.NAIROBI,
Nairobi National Park--Kenia
12 4 12
2010-04-13T19:49:29+02:00
Park Narodowy Pendjari (fr. Parc National de la Pendjari) - park narodowy w północnym Beninie, przy granicy z Burkina Faso (przylega do burkińskiego Parku Narodowego Arly). Został tworzony w 1961 roku, zajmuje powierzchnię 2755 km2. W 1986 roku organizacja UNESCO włączyła park do rezerwatu biosfery o tej samej nazwie.


Park Narodowy W (franc. "W" du Niger) - park narodowy na granicy Nigru, Burkina Faso i Beninu, obejmujący meandrujący odcinek rzeki Niger. Nazwa parku nawiązuje do kształtu biegu rzeki, przypominającego literę W. Park zajmuje powierzchnię ok. 10 tys. km² i jest bardzo słabo zaludniony.

Park Narodowy Auasz (Awash National Park) – park narodowy w środkowej Etiopii, utworzony w 1966 roku (od 1961 roku był to rezerwat). Ochroną objęte jest 756 km² sawanny i lasów akacjowych w dolinie rzek Auasz i Kesem Wenz, na południe od masywu wulkanicznego Mount Fantalle (2148 m npm), w obszarze Rowu Abisyńskiego.
3 4 3
2010-04-13T19:49:31+02:00
Ahaggar- Algeria
Park Narodowy Tsavo- Kenia
Park Narodowy Banco- Wybrzeże Kości Słoniowej
4 5 4