Odpowiedzi

2010-04-13T20:20:52+02:00
Zaimponowali tym, że potrafili walczyć za ojczyznę a nawet za nią zginąć
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-04-13T20:26:43+02:00
Bohaterowie tej lektury zaimponowali mi odwagą, poczuciem przynależności do swojego kraju i oddaniem się w obronie ojczyzny. Są również oddanymi przyjaciółmi.
Godne podziwu było ich zjednoczenie w trudnej sytuacji i walka o wolność.
Zgineli podczas walki o kraj i przyjaźń.
2 1 2